Siodlarenka

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

Ważne informacje

Serwis siodeł

Szybki kontakt

Pn. - Pt. 8:00 - 16:00

tel. 535 883 548

ZWROT, WYMIANA, REKLAMACJA

Mają Państwo prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.

Proszę odesłać albo przekazać zwrot na adres: Siodlarenka Anna Jabłko, ul. Marsa 19/2, 59-220 Legnica, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo zamówienie przed upływem terminu 14 dni. Są Państwo obciążeni bezpośrednimi kosztami zwrotu zamówienia. Sklep nie odbiera przesyłek zwracanych za pobraniem oraz zwrotów z faktur VAT.

Mają Państwo możliwość skorzystania z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na nasz adres e-mail info@siodlarenka.pl. Korzystając z takiej możliwości, otrzymają Państwo potwierdzenie przyjęcia informacji o odstąpieniu od umowy pisemnie (np. pocztą elektroniczną lub pocztą).

Możliwość odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa, weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować sklep siodlarenka.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od zawartej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia drogą listowną lub mailową nie później niż w terminie 14 dni od wejścia w posiadanie rzeczy.

W przypadku odstąpienia od umowy sklep zwraca otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni roboczych od dnia, w którym sklep otrzymał informację o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany taką samą metodą, jak płatność za zamówienie, o ile nie wybiorą Państwo innego sposobu dokonania zwrotu. Za zwrot płatności nie ponoszą Państwo żadnych kosztów. Zwrot płatności nastąpi po otrzymaniu rzeczy zwracanej przez sklep.

Są Państwo odpowiedzialni za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z użycia jej w sposób inny, niż jest to wymagane do stwierdzenia funkcjonalności, cech, własności i funkcjonalności rzeczy.

Jeżeli chcą Państwo skorzystać z możliwości wymiany, prosimy przesłać informację pod adres info@siodlarenka.pl tak, jak ma to miejsce w wypadku zwrotu. 

Możliwość odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa, weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować sklep siodlarenka.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od zawartej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia drogą listowną lub mailową nie później niż w terminie 14 dni od wejścia w posiadanie rzeczy. Mają Państwo możliwość skorzystania z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na nasz adres e-mail info@siodlarenka.pl. Korzystając z takiej możliwości, otrzymają Państwo potwierdzenie przyjęcia informacji o odstąpieniu od umowy pisemnie (np. pocztą elektroniczną lub pocztą). Towar, który chcą Państwo wymienić, proszę odesłać pod adres Siodlarenka Anna Jabłko, Marsa 19/2, 59-220 Legnica. W przypadku wymiany ponoszą Państwo koszty odesłania wymienianej rzeczy oraz wysyłki rzeczy, na którą wymieniają Państwo towar.

Sklep odpowiada za wady fizyczne zaistniałe w chwili wysyłania rzeczy. Reklamowaną rzecz proszę przesłać wraz z dowodem zakupu pod adres Siodlarenka Anna Jabłko, Marsa 19/2, 59-220 Legnica. Proszę podać informacje na temat rodzaju i daty wystąpienia wady, prośbę o doprowadzenie rzeczy do zgodności z zawartą umową sprzedaży albo żądanie obniżenia ceny albo żądanie odstąpienia od umowy. Podanie numeru zamówienia oraz danych kontaktowych przyspieszy egzekucję reklamacji.